مدیریت بازار کشاورزی به صورت دیجیتال ممکن شد

به گزارش آرش بلاگ، عرفان میرطالبی مدیر یک شرکت خلاق در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ما در این شرکت توانستیم سامانه ای در راستای مدیریت هوشمند کشاورزی طراحی کنیم که بدین واسطه مشکل بازار کشاورزان حل گردد.

مدیریت بازار کشاورزی به صورت دیجیتال ممکن شد

وی اضافه کرد: در واقع با سامانه ای که طراحی کردیم بستر مدیریت بازار و تجاری سازی محصولات کشاورزی فراهم و خدماتی به کشاورز ارائه می گردد. از سوی دیگر به این وسیله احتیاج خریداران محصولات کشاورزی را برطرف می کنیم.

وی با اشاره به بانک اطلاعاتی عرضه و تقاضای این سامانه گفت: در حال حاضر با 120 هزار کشاورز و 9هزار و 500 خریدار محصولات کشاورزی به واسطه این سامانه ارتباط داریم که بتوانیم از این طریق بازاریابی، بازارسازی و بازاررسانی محصولات کشاوزی را به خاتمه برسانیم.

مدیر این شرکت خلاق مطرح کرد: با روشهای مختلفی که در این سامانه طراحی کردیم، کشاورز محصولات خود را معرفی می نماید و خریدار می تواند با این محصولات آشنا گردد؛ سپس با دانشی که داریم سعی می کنیم معامله بین دو طرف به راحتی شکل بگیرد.

به گفته میرطالبی، تمام شرایط خرید و فروش در سامانه معین شده و معاملات بر اساس این شرایط انجام می شوند.

مدیر این شرکت خلاق خاطر نشان کرد: در واقع به واسطه این سامانه یاری می کنیم فاصله ای که در بازار بین کشاورز و خریدار وجود دارد پر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مدیریت بازار کشاورزی به صورت دیجیتال ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت بازار کشاورزی به صورت دیجیتال ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید