مدیریت بازار کشاورزی به صورت دیجیتال ممکن شد
به گزارش آرش بلاگ، عرفان میرطالبی مدیر یک شرکت خلاق در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ما در این شرکت توانستیم سامانه ای در راستای مدیریت هوشمند کشاورزی طراحی کنیم که بدین واسطه مشکل بازار کشاورزان حل گردد.
وی اضافه کرد: در واقع با سامانه ای که طراحی کردیم بستر مدیریت بازار و تجاری سازی محصولات کشاورزی فراهم و خدماتی به کشاورز ارائه می گردد. از سوی دیگر به این وسیله احتیاج خریداران محصولات کشاورزی را برطرف می کنیم.
وی با اشاره به بانک اطلاعاتی عرضه و تقاضای این سامانه گفت: در حال حاضر با 120 هزار کشاورز و 9هزار و 500 خریدار محصولات کشاورزی به واسطه این سامانه ارتباط داریم که بتوانیم از این طریق بازاریابی، بازارسازی و بازاررسانی محصولات کشاوزی را به خاتمه برسانیم.
مدیر این شرکت خلاق مطرح کرد: با روشهای مختلفی که در این سامانه طراحی کردیم، کشاورز محصولات خود را معرفی می نماید و خریدار می تواند با این محصولات آشنا گردد؛ سپس با دانشی که داریم سعی می کنیم معامله بین دو طرف به راحتی شکل بگیرد.
به گفته میرطالبی، تمام شرایط خرید و فروش در سامانه معین شده و معاملات بر اساس این شرایط انجام می شوند.
مدیر این شرکت خلاق خاطر نشان کرد: در واقع به واسطه این سامانه یاری می کنیم فاصله ای که در بازار بین کشاورز و خریدار وجود دارد پر گردد.
منبع: خبرگزاری مهر